hemmakvällar är underskattade


Hemmakvällar är underskattade.
Jag älskar dem! Visst är dem underbara?
Eller ni är dem som föredrar utekvällar på krogen?

Imorgon spelar bäjbi igen och vi är ett helt gäng som ska dit och lyssna/dansa. Det är väl klart att man går på spelningarna. Dem har förresten skaffat MySpace också nu - in och lyssna! 

Det gick bra på jobb, fast jag var allt annat än på humör imorse. Lyckades försova mig i vanlig ordning och därefter glömde jag att ha leggings under jeansen så man var ganska kall när man kom fram till jobb. På jobb har det varit kallt och smått stressigt. Det märks att vissa fått lön redan och ska julhandla. Jag får försöka hinna få ihop lite på onsdag .. Sista minuten for real. Typiskt Sanna!

Ikväll är det chips & dippa som gäller. Jag dricker även lite kaffe och tramsar på msn.
Webbcam är himla roligt. Man kan umgås utan att träffas ^^


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0