there is a possibillity





Bäjbi kom på idén att köpa nya skrivbord och stolar till oss så att vi slipper sitta i soffan med datorn. Så idag har vi knåpat ihop två stolar, två skrivbord & en bokhylla. Det blev faktiskt himla fint och nu ska vi kolla upp ny dator till mig också. Kom på mig själv att använda kameran ikväll igen. Nöjd!

Imorgon blir det jobb fast att jag egentligen skulle behövt vara hemma. Känns som jag inte orkar bära min egen kropp och det tar emot att andas.
Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version

Linda - ehtela.com

åh, vill med ha plats för två skrivbord med hylla emellan, är ju så smidigt och snyggt! vi har ett stort som vi delar på just nu. gillar sista bilden btw!

2009-12-01 @ 23:16:59
URL: http://www.ehtela.com
L I L I J A

Sv: Ja, den har varit supernice :) Åh, ja, jag med! Dansande popcorn kan bara inte bli fel.

2009-12-02 @ 00:29:11
URL: http://lilija.com
mamma

Var har ni det? Såg fint ut men jag kunde inte luska ut i vilket rum ni har det.

Puss och kram hjärtat mitt.

2009-12-02 @ 08:41:05

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0