up and down all around

(Bild ifrån Sofias 20 års fest.)

Ska jag korka upp kvällens första?
Ja, det ska jag fanimej. Nu är det helg. Tjolahopp.
Jag känner mig dock otroligt oklädsam idag och det är inget som passar. Det får bli en vända igenom lådor och skåp för att hitta det som kommer passa ikväll. Vad har man på sig när allt man har är tråkigt? Eller jag tycker det eftersom jag är tråkig. Nu kommer alla jag vill, alla jag önskar .. Bleh!

PEPP
  PEPP
    PEPP

Ikväll ska bli skoj. Jag ser fram emot bäjbis spelning och jag ser fram emot att bli lite rund om fötterna och framförallt ser jag fram emot att träffa Annie. Yepp - nu slänger vi på partyhumöret!

ROXANNE

helt underbar bild och gillar nya headern :)

2009-12-06 @ 12:49:07
URL: http://kissamiss.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0