Bjud på ett leende

Det var härligt & cykla till jobb imorse. Solen var framme och det gnistra sådär fint i gräset. Det blåste inget och jag var pigg. Skit bra start. Fixade med tidningarna och annat smått innan vi öppnade och kände mig verkligen laddad. Det gick 20 minuter sen sprack allt. Allt det där bra bara försvann. Kom en tant med krossade tomater och sa att hennes man hade köpt dem och det var helt fel och undrade om hon kunde få lämna tillbaka dem. Jag svara då att vi inte får lov att ta tillbaka livsmedel. BOOM! Munnen gick i hundra tjugo och jag var det ena och det andra som inte tog tillbaka dem. Kallade på jouren som sa samma sak till henne. Både jag och min kollega små skrattade när tantan gick och svor på sin gubbe. Haha ^^ Och genast blev jag på bättre humör igen. Det var ju inte mig hon var sur på utan sin gubbe. Därför ska man handla själv så det inte blir fel ^^ Sen de kunder som inte kan ens kan säga tack eller hej stör jag mig på otroligt mycket. Hur svårt är det? Är det inte vanligt sunt förnuft? Jag tar inte med mitt dåliga humör till jobb och är någon trevligt mot dig så är det väl inte för mycket begärt att du är trevlig tillbaka?

Ikväll blir det soffmys med bäjbi. Det var längesen. Visst vi lär nog sitta i vars en soffa :P Eller vars en hörna av den stora soffan. But still - ihopa ;D Somna tidigt hoppas jag på också och vips så är helgen över. Det ser vi fram emot :P Försöka få tag på Fija och höra OM och vilken dag vi skulle ses ;D


ROXY

ja, tacos sitter aldrig dåligt :> har fått en hel bunt att keka tacos idag ^^

2009-02-28 @ 19:28:29
URL: http://legoliv.blogg.se/
Emma

Klart man ska bjuda på ett leende :)

2009-03-01 @ 10:06:44
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Åsa

fasiken måste man vara trevlig också...oj jag får nog gå på charmkurs =))

2009-03-01 @ 22:20:36
URL: http://msmadness.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0