Då var det den där helgen igen




Mamma kom på besök och jag följde med henne till ICA och köpte mig två burk color ;D Lovley. Sedan fick mamma se min underbart snygga frisyr ^^ Den galna proffessorn is in town. Så fort jag får bilden så ska jag visa upp. Jag lovar. Det är något jag säkert kommer att få ångra, men innerst inne gör jag inte det ^^

Bäjbi slutar om ca 1 timme och ikväll ska vi bowla ihop med Kjelle, Danne & L-P :) Jag låtsas att vi inte har planerat det utan att det bara blev av just idag. Sådär spontant. Som jag älskar.  När det bara händer.

Denna helgen kommer bli lugn. Skit lugn. Jag måste försöka att bli frisk samtidigt som jag ska jobba. Kommer kanske inte lyckas sådär jätte bra, men alltid värt ett försök :) Ju fler trevliga kunder jag har ju bättre mår jag :) Det är ju det som gör att jag älskar mitt jobb. Möter nya människor varje gång. Och vissa är riktiga stamkunder som kommer flera gånger på en och samma dag ^^

mamma

Amen, jag ser ju ut som en skenhelig tönt... asg



Mysigt hos dig som alltid, saknar dig så klart redan men hoppas du får kul i kväll och får en bra helg på jobb och att du blir frisk snabbt!

2009-02-27 @ 16:02:56
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0