Grön av avund



Polarid foto känns äkta och riktiga. Varje gång jag ser en bild som är mer vintage aktig tänker jag på mamma och pappas fotoalbum. Jag önskar jag hade sådana också. Som jag själv gjort. Varje gång jag öppnar ett album och tittar i det önskar jag att jag fick uppleva det som de upplevde. Jag avundas mina föräldrar då de var tillsammans. Så roligt de såg ut att ha. Lekträffar, maskerader, parfester, turer över sundet och mycket mer. Var det roligare att vara ung på den tiden? Haha, jag är ju i samma ålder nu som de var då ^^ Varför var det lättare då? Jag är koko. I know sir.

Mamma kommer skratta åt detta när hon läser. Det vet jag. Jag känner henne :P Sist jag såg en gammal film; En kille och en tjej, tänkte jag direkt på mamma. Frågade henne dessutom om hon tyckte det var bättre då. Hon ljög och sa nej. Fy dig mamma ;D Det var visst bättre innan du fick barn :P Fast, jag är ändå grön av avund på er. Så det så. Jag fick inte ens uppleva 80 talet. Elakt tycker jag ^^

Akon - Beautiful Ft. Colby Odonis And Kardinal Offishall

mamma

Knäppo... du var ju 3½ år när 80-talet tog slut! Och det var inte bättre förr men mindre våld och risk att råka illa ut. Det tog slut i går för 23 år sedan, när Palme blev skjuten blev lilla Sverige ondare. Roligt ja, men det har ju ni också och hur kul är det att alltid ha "barnlekar" på festerna?



Love u, natti natti

2009-03-01 @ 00:05:38
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0