Hablo no espanjol

Jag kan andas ett tag, sedan måste jag spraya näsan full med hemsk spray för att kunna andas igen. Och varje gång jag sprayar med den där sprayen försvinner mitt smak/luktsinner och allt blir smak/luktlöst .. Jippi. Fast jag ska inte klaga, jag har blitt av med min feber ;D Det är alltid något. Det lilla gör det stora. Eller hur var det nu?

Imorgon eller ikväll ska jag kolla igenom ALLA mina gamla foto. Bilden till höger är en av dem, haha. Tror jag tog den någon vecka efter jag började på ÖoB. Vilken sommar det var :) Jag var blond. Jag fick jobb. Flyttade hemifrån. Träffade så mycket människor som idag betyder mer för mig än mycket annat. Lovley! Jag blev dessutom ihop med min underbara bäjbi <3 Livet är fullt av överraskningar. Alla är kanske inte bra, men många är. Jag försöker glädja mig med alla de goda istället för att gråta över alla de dåliga. Man är inte mer än människa.

Jag lär hinna en hel del koppar kaffe till innan jag ska bege mig till jobb. Kommer hinna bli rastlös hundra gånger om innan jag ska iväg. Det ska vi nog klara!

Hjalle & Heavy - Sanna



 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0