Jefla feber skit

Fy fan vad jag hatar att vara dålig. Känner mig så liten och besvärlig. Jag har nog sovit mer inatt än jag gjort någonsin förr. Dock vakna jag runt 3 och kunde inte somna om förrän strax efter 4. Måste haft febersvettningar inatt för hela jag skakde och svettades. Uscha. Tänker fortsätta min c-vitamin bombning idag och vägrar ge upp förrän jag är bra. För att få lite energi ska jag gå ner en snabb runda till City Gross och handla hem färsk ingefära och chili. Kanske lite glass också. Det ska ju vara bra när man har halsont. Tills dess ska jag dricka te och duscha.

mamma

Tänk om jag kunde blåsa bort det onda som när du var liten och hade slagit knät! Mitt hjärta får ju inte vara sjuk... älskar dig.

Puss och kram

2009-02-24 @ 15:18:29
mamma

Vad är det för låt? Det är bara en vit ruta....

Love u

2009-02-24 @ 21:13:03
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0