Min måndag so far


Min nya super snygga långa t-shirt & mitt nya fina lilla halsband.

Jag känner mig inte alls på topp idag. Känner mig dålig, seg och allmänt tråkig. Är jag på väg att bli sjuk kanske? Halsen och näsan är inte heller något vidare bra idag =/ Det hade ju bara varit så himla bra om jag blitt dålig nu, INTE! Fast jag brukar ju ha den turen att om jag blir dålig så ska det alltid klaffa när jag jobbar. Vilket då innebär att jag måste vara dålig när jag jobbar. Feber hindrar inte mig från att jobba. That's it lixåm.

Fick gå ner på Guldfynd med mitt armband idag. Det gick i sönder ?! O.o Expiditen tittade på mig precis som om det var mitt eget fel. Denna gången var det inte mitt fel, utan min jacka ^^ Fick ett nytt som tur var. När det var fixat unnade jag mig en fika ihop med bästis Roy på Madde's. Det var smaskigt gott.

Nu tycker jag klockan kan bli 16.00 så att min bäjbi kommer hem. Saknar dig <3

mamma

Vadå din jacka... hoppade den upp och slet sönder armbandet? Usch vad elak jag är... kryp nu ner och vila dig frisk mitt hjärta.

Puss och kram

2009-02-23 @ 15:15:17
p u s s y d o l l . s e

Sv; Tycker du? Va söt du är :D hehe.

Tycker du ska skaffa dig en bild på gravatar.com bums!

2009-02-23 @ 19:53:03
URL: http://pussydoll.se
Emma

Fina :)

2009-02-27 @ 20:13:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0