Nobody look the same


Har satt igång tvätten och nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på The Killers nya album. Måste säga att jag verkligen gillar det. Inte hört de andra skivorna, men det gör inget ^^ Detta är ju bra, haha xD

Bäjbi slutar snart också och det ska bli skönt att få hem honom. Trots att vi bor ihop och umgås med varandra oftare än med någon annan så saknar jag honom riktigt mycket. It feels good to love somebody <3

Har inte blivit någon direkt promenad idag heller och jag tror inte att det blir det heller. Tråkigt, men jag får ta igen det hundra gånger om sen när jag verkligen sätter fart. Räkna ut mitt BMI innan och om mina mått stämmer så ligger mitt BMI på 20.8. Och om fallet är så är jag nästan underviktig?! What? Hur kan jag då ligga inne med denna magen? Vi får se vad de säger imorgon och jag är inte direkt nervös för det utan för sprutorna. Helvete! Jag är livrädd för nålar/sprutor och om inte Jennie kan följa med så kommer jag att göra bort mig mega mycket ..

mamma

Du fixar det hjärtat! Vad ska du ha för sprutor? Blodprov bara eller?

Suss gott älsklingen min.

Puss och kram

2009-01-27 @ 21:36:21
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
mamma

Vem mer än du själv påstår att du är tjock? Du är fin, lagom och normal och att magen putar är faktiskt mer naturligt än att den är som en planka, beroende på att du är kvinna. Retucherade bilder äv kvinnor utan mage är väl inget att sträva efter!

Ha en bra dag... puss och kram

2009-01-28 @ 08:43:17

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0