Spöklig dimma

Dimmar ligger fortfarande tätt ute och det ger ett spökligt utseende. Jag gillar det. Det hade varit kul att fotografera och försöka fånga hur tjock dimman verkligen är. Amatör som jag är så hade jag nog inte lyckats. Fast det gäller ju att öva och testa så mycket som möjligt för att kunna bli bra.

Min dag började inte alls bra då jag fick en illamåendes attack. Det kom från ingenstans och jag hatar det. Förhoppningsvis kan jag få svar på varför när det är dax för hälsoundersökning.

Imorgon är det massage på jobb och det ska verkligen bli skönt. Jag uppskattar det till 100% och är riktigt glad för att vi får lov att ha det en gång i månaden (?). Natti Natti


På jobb finner man allt och är man trött så är det skit roligt.

Emma

Ja det var skönt men nu på kvällen har det varit ensamt!

Jag skulle med vilja fota dimma men tror inte det hade blivit bra heller :P

2009-01-15 @ 01:04:12
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Åsa

Hej gums, den bilden var ju luden o go visst =)) o du, de e illa du inte länkar till mig osse ;)

2009-01-16 @ 22:30:46
URL: http://msmadness.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0