What value will there ever be in life, if we aren't together?


"What value will there ever be in life, if we aren't together? "

Det är snuskigt kallt ute. Inte för att det är minus/nollgradigt, utan för att det är halvt storm ute?! Jag föll inte omkull som tur var och kom fram smått frösen. Det var mysigt att komma hem till mamma idag igen, haha. Åt två mackor och drack ett glas saft innan jag skulle hem igen. Snälla Ralf körde :)

Idag har jag inte sett film alls 0_o Har ju sett Becoming Jane minst en gång om dagen nu den sista tiden. Jag kan inte sluta titta på den. Varje gång tänker jag för mig själv; "gör inte så eller strunta i det". Självklart hjälper det inte och jag sitter med tårarna i ögonen när sluttexten rullar. Hur kan en film ettsa sig fast sådär?

Tror faktiskt jag ska ta och titta Scrubs innan Scrubs börjar på tv ^^ Känner dessutom att jag börjar bli trött och borde komma i säng tidigare idag eftersom det är inventering 07.00 på torsdag. Blä!

Emma

Tack :) Varför gillar du inte korv?

Scrubs piggar upp och här har blivit film som vanligt :)

2009-01-06 @ 22:50:45
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Jo jag märkte det innan när vi var ute.

2009-01-06 @ 22:51:26
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Jaså, jag själv har alltid gillat korv.

Idag blev det "V for vendetta", fast jag vet inte om jag tyckte den var så bra som alla sa att den var.

Har du sett att det snöar?

2009-01-06 @ 22:58:18
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0