Woho! Happy Face

Det gick skit bra på hälsokontrollen och jag är så glad över resultaten. Allt var bra och små saker kunde bli bättre och det ska dem också om jag själv får bestämma, haha. En sak i taget.

Fick köpt nya ansiktsprodukter innan undersökningen och jag har haft den serien innan och den funkar skit bra. Inte lika dyrt som den jag har nu och den hjälper inte heller på samma vis som denna gör. Jag slipper gå med blank hy och känna mig smutsig i ansiktet. Lovely!

Sitter och funderar på vad vi ska äta, men kommer inte på något. Får fundera ett tag till sen får det bli vad det blir ^^

Imorgon ska jag in och jobba mellan 11 & 19.30. Känns himla bra. Det är alltid roligt att jobba när man har ett jobb man trivs med :)

Och på fredag kommer min flippo & Emilija. Jag längtar jätte mycket. På lördag blir det liten tjejkväll ihop med Cillan & Jennie. The girls are back togheter <3


Daniel

Ett bra sätt att få bort roskis å mögel ur ansiktet!

2009-01-29 @ 09:47:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0