Bara ord ihopsatta till meningar

Vi är inne på våran 3:e semester dag och vädret är fortfarande lite halv kasst. Det är i alla fall varmt fortfarande och det tycker vi om. Sol, sol, sol . . . . . . . .

Jag slängde in 3 filmer på mobil innan idag och fan vad bra bild det är =) Jag har t.o.m svensk text och hur bra är inte det? I love my new phone. Och igår fick jag hjälp av Roy att fixa hem musik gratis och lätt. Wuhu, me like that.

Max springer runt och pratar precis hela tiden. Till en viss gräns är det gulligt och puttinutt, men nu börjar det fan bli jobbigt. Fast självklart tycker jag fortfarande att det är sött när han kommer tassandes och pratar med mig. Han svarar ju också när man frågar honom och det är ballt ^^

Mamma & Ralf är uppe i stugan och jag hoppas att vi ska åka upp en dag under semestern. Det hade verkligen varit skönt att komma ifrån stan och göra något litet tillsammans.
Du och Jag bäjbi. I skogen. Bland djuren.

Landskrona Karnevalen börjar imorgon och det är första gången som jag är ledig under hela alltet. Kommer bli himla nice hoppas jag.

Emma

Det är skönt att åka ut i skogen och vila upp sig :) Hoppas du får kul på karnevalen.

Kram

2009-07-08 @ 14:02:58
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Ja det fick han. Tack :)

Kram

2009-07-09 @ 06:47:06
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Eller bland blåbären för de enda djur jag sett är flugor, humlor och annat flygande!



Jag hoppas på att ni kommer upp en sväng nästa vecka iaf.

Puss och kram

2009-07-09 @ 14:41:27
Linda - ehtela.com

åh, kan ju göra under bara att få komma iväg en liten sväng, få lite miljöombyte :) det behöver vi nog alla ibland.

2009-07-09 @ 15:30:28
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0