I'm so much hotter than the sun that's in the sky

Maten blev riktigt bra. Vilka smaker och kycklingen blev inte alls torr. Yum! Jag hoppas det smakar lika bra imorgon på lunchen :)

Nu sitter jag med en latte och lyssnar på Sophia Somajo. Som jag skev i ett tidigare inlägg så gillar jag verkligen henne + hon är otroligt snygg.

Jag känner mig mycket bättre idag än jag gjort de senaste dagarna, men jag ska inte säga för mycket. Peppar, peppar så tror jag att det börjar bli ett minne blott. Vi får väl hoppas på det i alla fall. Annars är det bara att börja knappra panodil igen och häva i sig hostmedicin.

Idag köpte jag Vecko Revyn endast för armbandet som var med. Mohaha - det var ju med nitar. Hur ska jag kunna motstå? Det står säkert något roligt i tidningen också. Jag saknar att ha en tidning att läsa. Funderar på om jag ska börja få hem någon/några tidningar i brevlådan? Vilken tidning då?

Förutom att jag har rethosta och snuva ännu så känner jag mig tipp topp och då kommer alla härliga finnar. Jag känner mig så otroligt attraktiv just nu.

Push me like a busted tape recorder
Press play and I will dance, get out of order

Rebecka

Tycker du om tårtor?

2009-07-30 @ 00:18:06
URL: http://rebeckanyberg.blogg.se/
Emma

Skönt om du börjar bli frisk. Maten är säkert god idag också :)

Kram

2009-07-30 @ 07:09:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
ROXY

lite ändrig i bloggen minsann, fint som allid :D

och det där armbandet i VR är ashett, har också klämt och känt lite på det :p

och tack för alla underbara kommentarer sötnos! puss

2009-07-30 @ 22:04:57
URL: http://legoliv.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0