Inget ska stoppa mig


Mitt öra började spöka med mig direkt när vi kom hem ifrån jobb, men nu känns det bra. (Peppar, Peppar) Vi har druckit latte, ätit räkmackor och skrubbat badkaret. Nu ska vi göra oss klara för en kväll ute på stan. Jag håller mig ifrån alkoholen och hoppas på att jag inte blir sämre. Bäjbi sitter med Danne & dricker groggar. Tok söta när dem sitter och spelar luftgitarr & trummor. Ikväll ska bli en rolig kväll med enbart glada miner.

Annie kommer också nu och alla är samlade som ska vara med. Detta känns bra.

alexandra

Japp ! Det dumma är bara att det är så dyrt, men det är helt klart VÄRT det. Finns så mycket att se, uppleva och så vidare. En av världens populäraste/besökta städer ju!!

Ooh , vad gjorde du när du var där? :D Kollade på ALLT eller? Shoppade massor?

2009-07-25 @ 22:41:44
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
mamma

Hoppas du hade en bra kväll och att örat är bättre. Själv hade jag en lugn kväll, hemma vid elva och sen lite pyssel innan jag kom i säng.



Idag måste jag skaffa myrdosor så jag blir av med all tusen myror innan de bär iväg med uterummet!

2009-07-26 @ 10:26:50
Emma

Ja det är fint med olika :) Det hade blivit pizza för oss också om vi inte blivit bjudna på middag :P

Kram

2009-07-26 @ 21:21:18
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Daniel

Hoppas ni fick en jätteskoj evening!!

2009-07-27 @ 10:06:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0