Kiviks marknad

Idag åker jag med mamma, Ralf & Hasse till Kiviks marknad. Det ska bli nice. Jag har aldrig varit där förr så det ska bli en upplevelse. Jag har hört många åker dit för att festa, men det ska inte jag. Det är marknaden som lockar mest och själva grejen att åka ifrån stan några timmar. Hur bra som helst :) Det hör ju sommaren till att åka iväg på marknader och hänga i gräset med folk som är finare än diamanter. Wuhu - idag är jag peppad och mega glad.

Cillan ringde för lite sen. Snackade lite smått sen avslutade hon allt med "jag älskar dig, puss puss". Awe, min flippo <3 Världens bästa.

Bäjbi myser i vardagsrummet med fläkten, hehe. Han är så söt mitt hjärta. Varje gång jag ser honom le blir jag varm i kroppen. Det är fanimej kärlek. Jag tror aldrig jag träffat någon som är så härlig som min bäjbi. PUSS <3 Jag älskar dig så otroligt mycket. Du gör mig glad bara genom att finnas och att du alltid är på bra humör gör att jag älskar dig ännu mer. Du & Jag älskling. Visst känns det bra? :)


mamma

Ses snart... det är första gången för mig oxå... ja Kiviks marknad alltså!

2009-07-14 @ 12:30:21
ROXY

jag vill också på marknad :>

2009-07-14 @ 23:45:32
URL: http://legoliv.blogg.se/
Emma

Hoppas du hade det trevligt på marknaden :) Jag har inte varit på någon i år :(

Kram

2009-07-15 @ 08:40:38
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Ja :)

Nej det har inte blivit eftersom sambon jobbar och det är inte så kul att åka själv och dessutom jobbigare att ta sig dit.

Kram

2009-07-15 @ 14:16:17
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0