Bakom badrumsspegeln


I brist på allt annat så visar jag vad som gömmer sig i mitt badrumsskåp. Intressant va? Eftersom mitt ansikte är fulare än den fula ankungen någonsin var så blir det inga knäppa kort tills mitt face ser ut som det ska igen. Borde inte finnarna fatta att jag inte är någon tonåring längre?

Rengöringsserie Matt Touch från Lumene. Jag gillar den verkligen. Dryg och fräsch. Dessutom har jag verkligen märkt att jag är mycket mattare i huden nu än innan. Jag gillade inte att se svettig ut i onödan. Hur fint är det ungefär? Sedan ser ni Nivea Make - Up Remover och den använder jag bara om jag måste, men den är himla bra. Mascaran som jag använder nu är också från Lumene och heter Blueberry Volume Mascara. Den är lite hård, men ger fin fina fransar utan att kladda för mycket.

ROXY

ojoj, vilken ordning, i mitt badrtumsskåp står allt på varandra, haha

2009-06-25 @ 22:46:11
URL: http://legoliv.blogg.se/
Mamma

Stil där inne oxå ser jag... men var har du Oriflame då?



Nu ska jag snart iväg, eller ja ska ta ettan runt till stationen klockan elva... tåget går 11.38 och jag ska vara på Knutan tjugo över tolv, vilket jag hade varit om jag tagit bussen. Men om den är sen kommer jag för sent och jag vill ju inte missa båten!



Love u, puss och kram

2009-06-26 @ 09:37:11

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0