My Twilight name is; Gianna Newton/ Heidi Swan

Jag sitter med mitt kaffe och lyssnar på music of the 90's. Vilka minnen som dyker upp, haha. Speciellt dem från Karlslundsvägen ihop med Nina ^^ När man var liten lekte man ofta mamma, pappa och barn, men inte vi. Nej nej nej. Vi kom på något eget och lekte kille och tjej. Nina var alltid kille och jag var alltid tjej. Jag kommer speciellt ihåg cowboy hatten som Nina fick ha eftersom hon var kille ^^ Och kassettbanden vi lyssna på. Vilka grymma låtar det var på den tiden. Alltid en rappande kille och sedan tjejer som sjöng refrängen. Klassisker.

Jag hittade en sida där man kan göra om sitt namn till Twilight namn och jag heter Gianna Newton enligt sidan. När jag tog alla mina namn blev mitt Twilight namn Heidi Swan ^^ Kolla ditt också, höhö.

Det gick fint på jobb idag. Vi fick 30 pall varor och då var en hel del varor inte med. Inte en enda livs pall och det förvånade mig verkligen. Timmar flög förbi och innan jag visste ordet om det var jag på väg hem igen. Härligt med sådana dagar. Imorgon ska vi ha personalmöte och då får vi nog veta vem som blir vår nya chef.
Tasmin Archer - Sleeping Satellite

Alisa -[Amor Vincit Omni]-

hehe fint namn du fick:D

2009-06-10 @ 19:54:00
URL: http://alisagonzalez.se
Molly

Tack :) Fick bara något infall att göra det lite somrigt här.



Haha, ja han är verkligen söt. Ganska säregen också :P

2009-06-10 @ 19:58:38
URL: http://molkan.se
Emma

Hoppas ni får en bra chef :)

Kram

2009-06-11 @ 12:58:32
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Jessica Webber... jaha och vad vet jag om Twilight? Med hela mitt namn blev det Heidi Volturi. Hm

2009-06-12 @ 13:00:38

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0