Present köp & turkosa linne

Jennie följde med mig ner på stan och köpte present till älsklingen. Jag hoppas han blir glad :) Det är svårt med presenter, men det är tanken som räknas och jag tror han kommer gilla det.

Köpte även väskan inne på Gina Tricot som jag tittade på i måndags. Jag är inte riktigt säker på att jag är nöjd med mitt köp. Jag måste testa den ihop med en party outfit ^^ Hittade ett linne på Lindex i tukost med paljetter. Inte riktigt min stil, men jag älskar skrikiga färger. Dessutom hittade jag ett litet nitarmband att ha till väskan & mitt skärp sedan innan. Tror att det kan bli snyggt. Jag och outfits är ingen bra kombo, haha. Men jag gillar när det är enkelt och gärna lite rockigt.

Mayday Prade - When I Grow Up

Emma

Fint linne :)

Kram

2009-06-12 @ 06:46:41
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0