Back to the start



1. Halva Dizel
2. L-P & Danne
3. Anka, Zebra & Susse
4. Jag & Bäjbi <3
5. Susse, Anka, Nonne & Maja
6. Bäjbi (trummor), L-P (gitarr), & Danne (bas)


Lördag's kvällen var helt fantastiskt bra. Det var roligt att där var så mycket folk för ovanlighetens skull :) Dizel spelade lika bra som alltid och en dag hoppas jag att de slår igenom ;D Kvällen slutade när den var som bäst. Precis som det ska vara. En riktigt bra lördag. Bäjbi, du är bäst och jag älskar dig.

Igår blev jag liggande i soffan precis hela dagen fram till halv 9 då hoppa jag in i sängen istället och kollade Beck - Svaga Linjen. Lyckades såklart inte somna förrän runt 1 så jag vakna inte tidigt idag. Fast i det hela laget så var det en skön slappe söndag med massa tv och film :) Såg P.S I Love You ihop med bäjbi som såg hela filmen med mig, hihi. Det uppskattade jag jätte mycket. All tid ihop med min bäjbi är guld.

Inga direkta planer idag. Tänkte städa till marsvinen. Försöka komma ut lite och sedan förhoppningsvis läsa lite så jag kommer igång med det igen. Dumma mig som inte orkat :(

 Tegan and Sara - You Wouldn't Like Me

mamma

Och jag var inte där :-(

2009-03-09 @ 13:31:02
Emma

Ja helt underbart :)

Härlig lördag du haft!

Kram

2009-03-09 @ 20:49:10
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0