I know its easy to say, but its harder to feel this way


Lite av min energi har kommit tillbaka. Duschen hjälpte nog mer än jag trodde. Ska snart dra igång med tvätten och sedan ska jag möta mamma en snabbis. Följa med till affären och handla lite smått till middagen tänkte jag. Idag blir det bannemej hemmalagad mat gjord med massvis av kärlek. Potatis, pannbiff och gräddsås. Blir inte bäjbi glad för det ska jag klippa av snorren ^^ Nej det gör jag inte, men jag blir putt ;P

Jag får gå till affären själv för mor kom direkt hit ;P Häxa, haha.
Joshua Radin - The Fear You Won't Fall

ROXY

haha, kallar du din mamma häxa? haha ;D

2009-03-05 @ 15:55:31
URL: http://legoliv.blogg.se/
mamma

Du kunde ju sagt att du ville FÖLJA med till affären i styället för att säga att jag kunde komma upp och säga hej... i´m not a mindreader u know. Love u anyway.

2009-03-05 @ 22:27:34
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0