Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner

 Lasse Lindh & Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter

Nina ringde lite över 9 så då var det dax att vakna. Med tanke på hur sent jag somna igår så var jag ganska trött när det ringde ^^ Fast det gjorde inget. Jag behövde vakna i tid för omväxlings skull. Om en vecka är det ju tid för inventering igen och då börjar jag klockan 7 vilket innebär att jag måste komma i säng i tid och vakna i tid, men det har inte med detta att göra egentligen, haha. Det var bara en grej jag ville trycka in här ^^ Jag hoppas inte att ni blev uttråkade.

I alla fall ;P Nina kommer hit på fika när hon slutat jobb. Ska bli trevligt. Var ett BRA tag sedan vi sågs och hon har klippt sig så det ska bli spännande att se ^^ Hon har alltid haft världens längsta hår. I alla år vi kännt varandra och det är många år ;D Förändringar kan vara bra :)

Började läsa När jag hör din röst igår och jag skulle kanske inte börjat läsa den klockan 11 på kvällen. Vilket misstag, men ack vilket bra misstag ;D Tänkte passa på att läsa lite innan Nina kommer. Och med det tempot jag började läsa i så kommer jag läsa ut boken innan veckan är slut. Och om boken fortsätter att vara så bra som den är kommer jag att gråta många tårar. Hur vanligt är det egentligen? Haha, jag grät när jag stängde igen boken igår och det sista jag tänkte innan jag väl somna var hur kunde han göra så??!


mamma

När ska du läsa böckerna du har lånat av mig då? Vilken Nina är det som haft världens längsta hår? Är det "grannNina" så hälsa från mig!

2009-03-10 @ 11:24:16
Emma

Läsa är great ;)

2009-03-10 @ 14:48:24
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
Emma

Det var kul att se syrran :) Det hoppas jag också men eftersom jag inte fått mycet sömn inatt lär jag somna fort ikväll :P

Kram

2009-03-10 @ 18:02:13
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
mamma

Alltid mysigt när du kommer... tycker vi nog allihop. Men Quilas ylande i natt var nog värre än vanligt, iaf varade det minst en kvart längre än det brukar!

2009-03-11 @ 12:36:36
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0