Mind reader ?

Vaknade hemskt tidigt idag. Redan halv 7 o.O Har nog inte hänt på månader om jag ska vara ärlig. Oavsett så var det jobb som ringde .. Jag ska jobba idag OCH imorgon. Förstå vem som är glad just nu. Kanske lite trött fortfarande, men fortfarande himla glad! Wuhu ;D Jag tror att min chef kan läsa av mina "önskningar", haha. Fast det är skit bra ju ;P Det är snart 1 år sedan förra vhc gick i pension och vår nya kom. Jag känner mig oerhört tacksam mot dem båda :) Och en annan arbetskamrat som faktiskt frågade om jag ville jobba just där ;P Jag är stolt över mig själv som tackade ja istället för att vara dum och fortsätta gå omkring och hoppas på att H&M skulle höra av sig. Det visade ju sig ganska snabbt var jag trivdes bäst oavsett, haha.

Jag börjar först 9.30, men vad är poängen att ligga kvar och sova och bli ännu tröttare när man redan har vaknat? Hinner avnjuta kaffe i lugn och ro. Hinner kanske med ett avsnitt Shameless också.

Emma

Härligt att du fått 2 dagars jobb iallafall :)

2009-03-12 @ 09:05:33
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
mamma

Toppen snäckan, fast synd om mig ju... då kan jag inte vare sig vänta besök eller komma och hälsa på. ;.)

2009-03-12 @ 10:23:58
Kotteby

Tittut!





=)

2009-03-12 @ 18:59:09
URL: http://www.kotteby.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0