Now that I can't have you

Det är fredag och jag känner mig pepp. Vet inte om det beror på musiken eller om jag bara är på bra humör. Oavsett så känns det bra och min garderob börjar se ut som en riktig garderob, haha. Jag visste inte att jag hade så mycket kläder som jag faktiskt har. Helt otroligt. Kanske är en samlare?

Alltså är det för att reta mig eller har alla börjat gå ut med sina Jack Russel vovvar runt vårt hus? Det är elakt. Så fort jag tittar ut genom ett fönster kommer där någon med en liten underbar Jack Russel. Har alla skaffat sig en sådan bara för att det är en sådan jag skulle vilja ha? Sluta gå utanför mig. Ni är elaka ^^

God Module - As The Nigt Falls

Emma

Vi skulle också vilja ha en Jack Russel ;)

2009-03-06 @ 14:23:20
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0