Shake what ya mama gave ya


Två burkar cola har kommit ner i magen. Det är nog allt. Jag har packat tvätten och duschat. Så mycket energi har jag idag. Det är sjukt. Hur kan man vara så jävla orklös och icke inspirerad att göra något? Kattlådan ska bytas och marsvinen ska också städas till, men jag har inte tagit tag i det än. Nej för jag tror jag har all tid i världen till allting. Det är väldigt typiskt mig. Någon annan som känner igen sig?

Oh jag hittat massvis med fina bilder ifrån London :) Jag blir helt tagen. Hur kan man tycka om en stad så mycket? Jag har alltid haft en förkärlek till England. Tror det beror på min pappa :)
Lil Jon - Shake what ya mamma gave ya

Emma

Ja men sambon vill inte att jag använder mina :P

Ja det fick jag och boken är bra :)

Jag vill också ha cola!!

Kram

2009-03-31 @ 17:26:52
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0