Smurftastic

My baby is home <3 Tänkte sätta igång med maten strax. Fredagsmys med Nachogratäng och massvis med tända ljus. Hur bra flickvän är inte jag? Hihi :) Inte lika bra som min bäjbi som kom på idéen att göra gratäng ikväll :) En bra film också så är denna fredagen räddad. En sak bara - ta bort min tandvärk :(

Min tunga är inte längre blå. Tråkigt ^^ Det var roligt så länge det vara. Sen att jag ser ut att vara skallig eller i alla fall nästan hårlös och osminkad det skiter jag i. Min tunga var blå!


Emma

Ja det tycker jag också men men vi får se om det blir en hund kanske :P

Mysig fredagskväll :)

2009-03-06 @ 17:49:10
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
mamma

Och hur blev det det då? Åt du blåbär kanske? Jag tror jag ska ta mig en kactus/hallon så min tunga blir grön... eller borsta tänderna med min nya tandkrän... allting blir blått!



Puss och kram, love u!

2009-03-06 @ 18:52:31
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
Madde

vad har du ätit....haha. puss och kram

2009-03-07 @ 00:22:14

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0