Sök skydd eller bli döv



Det är nog tur att min älskling inte har kommit än. Jag hade nog skadat honom. Inte fysiskt, men psykiskt. Jag kan inte sjunga. Inte en enda ton rätt. Låter som en skadat katt som skriker på hjälp. It's ridiculous, but true. Jag passar på att sjunga (skrika) och dansa som en tok innan hjärtat kommer hem ;D My lips on your lips ..

Idag ska vi äta chiligratäng och det vattnas i min mun. Jag har hållt mig och tänker vänta med kaffet tills efter maten. Då smakar det ännu bättre. Kanske spela en runda Ludo ^^ Yeah baby.

Var inne på min MySpace sida innan och kollade. Jag undrar varför jag är medlem där? Det är nog bara för att jag är medlem på de flesta ställen :P Och sedan är jag ju "vän" med Zach Braff. Den du!

Emma

Ja vi får se om det blir bra :P

Jag kan inte heller sjunga så jag får också passa på medans sambon jobbar ;)

2009-03-19 @ 16:12:51
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
ROXY

haha, vem fan kan sjunga? :P tur min karl gillar när jag gör de, fast de är ju inte ljuvligt ;)

2009-03-19 @ 18:54:39
URL: http://legoliv.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0