This makes me sad


Jävla piss väder. Det är så förbannat kallt och grått att man blir deprimerad. Det är nästan så att det är sorgligt. Fast det hade kunnat vara värre så jag ska inte gnälla ^^ Haft en hel ledig dag och det är aldrig fel. Passade på at umgås med Nina och fönster shopade i stan. Jag kom på att jag har inte valkar utan det är valpar. Olydiga valpar som inte ligger när jag säger till dem. Det är tur att de är rumsrena ^^

Torsdag idag och absolut inget på tv. Jag kanske ska ta och kolla en film. Det var längesen. Det är ju faktiskt passande väder för att ligga i soffan med en bra film och en stor kopp kaffe. Lovely!

Emma

Började snöa ikväll när vi var ute.

2009-03-26 @ 19:12:35
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
zoyababe

Regn, snö och så regn igen... är man inte deprimerad så blir man ju!

Love u.

Puss och kram

2009-03-26 @ 23:22:41
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
Nina

hahahahahah! Valpar fan va vi tjatade om dem igår..och så sccchhhwaaaaartzzzzz moahahaha!! det får bli vår nya grej nu=)

2009-03-27 @ 18:05:20
Anonym

hahahahahah! Valpar fan va vi tjatade om dem igår..och så sccchhhwaaaaartzzzzz moahahaha!! det får bli vår nya grej nu=)

2009-03-27 @ 18:06:19

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0