Undangömd

Ett X antal dagar har jag gått osminkad. Naken. Det har varit bra. Jag har sluppit tänka på vad andra ska tycka och bara struntat i att lägga på massa make. Idag har jag slängt på lite mascara. För det är ju lill lördag! Ha

Gömmer mig i böcker, film och tv. Jag behöver det. Slippa tänka på vad ska jag göra idag. Varje dag är samma sak. Vaknar och har en hel dag till mitt förfogande som jag inte använder. Jag vill jobba! Jag behöver jobba.

Solen är framme idag. Det gör mig mer livfull. Glad. Lycklig. Allt jag redan är, men blir lite mer :)

Nu: Mer Shameless
Sen: Fika hos farmor


ROXY

tycker jag absolut, du kommer skratta och gråta :D

2009-03-11 @ 14:56:38
URL: http://legoliv.blogg.se/
Emma

Jag vill också jobba annars blir det bara tv, data och böcker på dagarna.

Kram

2009-03-11 @ 14:59:16
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
mamma

Men det blåser isande kallt!

Puss och kram

2009-03-11 @ 15:12:47

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0