Make a face and be happy


Gårdagens ESC semifinal var riktigt bra och vår favorit var Irland. Helt klart Sanna&Peter musik ^^ Jag gillade även Grekland och Estland. Hon som sjöng för Estland var otroligt vacker. Som ett mystiskt sagoväsen. Vackert.

Time for a shower och sedan möta upp min fina Jennie för en runda på stan. Det hinner jag. Jag har alltid tid för "syster". Yepp, det är vad jag ser henne som. Så många år tillsammans och jag hade inte kunnat ha en bättre vän vid min sida. Jennie och Cillan är de två som jag ser som familj. Och den som försöker ta dem ifrån mig ska fanimej ångra att de föddes. Mohahaha ! Nej, jag är ingen arg människa. Tvärtom!

Föresten, vad tycker ni om lögnare? Folk som ljuger/hittar på för att få uppmärksamhet? En vit lögn köper jag, men att förvirda sanningen till sin egen fördel är bara förbaskat idiotiskt. Men en del människor är bara födda dumma.
Space Comboys - Falling Down

Emma

Fina bilder :)

Kram

2009-05-17 @ 10:29:45
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0