Try not to fuck with your feelings


Jag ska vara ärlig. Mitt humör är inte på topp just nu. Försöker göra det bra med kaffe & musik som får mig att bli glad. Just nu är det The Sounds. Det funkar för stunden. The Sounds funkar alltid. Egentligen.

Min telefon ringde lite efter 7. Det var jobb. Så jag ska in och jobba idag mellan 9.30 och 18. Lagom. Fast egentligen har jag ingen lust för det. Jag hade hellre varit ledig och fikat med Jennie och sedan pappa. Som planerat. Det går inte att planera när man är extring och det gör att hela tillvaron rubbas. Jag vågar inte planera in något och jag vågar inte säga nej till jobb. So sick of this feeling.

Emma

Aha okej. Det ska jag göra :)

Nej det är lite tråkigt när man blir inringd för som du säger man vågar inte planera för mycket, det hade inte jag heller vågat.

Kram

2009-05-13 @ 08:55:36
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0