Cat in a bag


Antingen är det blogg.se eller så är det min mail?! Jag såg inte en enda kommentar förrän idag!! Så jag har inte struntat i er <3 Och nu är klockan så pass mycket att jag får svara på allt imorgon ;)

Helgen har försvunnit kvickt, men det har hänt massor. Slappat i soffan, flyttat till svärmor, köpt blommor till balkongen, myst med Quila som för övrigt är en cat in a bag ^^

Anonym

Jaha och jag då.... som fick äran att köra dig runt Skåne och plantera din fina låda. :P

Love u

Puss och kram

2009-11-23 @ 15:06:35
Martina

Oh, jag åt den andra chokladen idag, den med valnötter, kanongod! Var dendär lika god?

Nej jag får inte heller mail när jg får kommentarer. Suck.

2009-11-24 @ 19:37:31
URL: http://mistermartina.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0