Jag känner mig smutsig

Är det konstigt att man mår dåligt?
Jag känner mig smutsig och ful ..
Helst vill jag bara gömma mig under mitt täcke och stanna där tills det är borta. Det är bara det att jag kan inte gömma mig. Jag måste kliva upp och visa upp mig för alla människor jag stöter på. Anledningen till att jag visar överhuvudtaget är för att bilden är så pass liten och alla har redan sett. Jag kan dessutom inte må sämre än jag gör?

Imorgon är en ny dag på jobb och förhoppningsvis en bra dag.
Ja, det säger vi! Tummen upp allihopa.
Nej nu är det Hells Kitchen så tack för mig och sov gott alla fina :)


[♥] p u s s y d o l l

Du är inte ensam. Om det är till någon tröst. :]

2009-11-29 @ 22:01:02
URL: http://pussydoll.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0