Dina tassar på mitt ben och jag föll som en stjärna på himlen.


Jag är kär.
Verkligen jätte kär.
Han kröp upp i mitt knä och tittade sådär på mig.
Det är väl klart jag smälter. Liten, mjuk & gosig. Iiiiiiih >_<


 

15:15 ska jag vara hos tandläkaren och jag har varit nervös hela morgonen. Känns i hela magen och varje gång jag tittar på klockan känner jag mig stressad och illa till mods. Isch! Jag har aldrig gillat tandläkaren och jag kommer nog aldrig att göra det heller. Deras attityd har alltid varit äcklig. I alla fall gentemot mig tycker jag. Otrevliga och inte alls något man vill vara med om.

Inventeringen gick bra. Vi var klara snabbt tyckte jag och klockan 10.oo cykla jag hem. Trött, men glad att ha klarat av ännu en tidig morgon. Imorgon väntas sovmorgon och slapp. Yay!


Johanna

aaaw, va söt! :')

2009-09-08 @ 07:47:20
URL: http://supersillman.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0