Gårdagen med Jennie

Det blev ett par öl och cider hemma hos Jennie. Vi skrattade, dansade, sjöng & spelade UNO ^^ Vi hade ingen koll på klockan alls och utan tänka på det gick vi ner i stan redan klockan 22.oo, haha. Så tidigt har jag nog aldrig varit ute, men det var faktiskt trevligt att slippa trängas med för mycket folk. Blev två öl på Akropolis och runt 24 följde jag Jennie hem. Stackarn fick feberfrossa och mådde inget bra :(

Jag hade turen att stöta på bäjbi & Danne på vägen hem :) Så när jag följt Jennie hem stack jag ner på stan igen. Lite mer öl och sen blev det Oliver's i vanlig ordning ^^ Varför bryta en god vana? Haha jag var nog den enda som dansade igår. Dansgolvet har aldrig varit så tomt. Jag var i chock, men glad över all plats, haha.

Ikväll åker vi till Johan & Annika på kräftskiva. Det blir inga kräftor för mig, jag tar kyckling. Yum!


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0