Shake it. Don't breake it

I nästan 2 timmar höll jag på att hosta inatt. Runt halv 3 fick jag nog och gick ut och la mig på soffan istället. Det hjälpte. För jag somna och vaknade inte igen förrän bäjbi kom in och frågade varför jag låg där ute. Jag lyckades sova fram till 8 sedan började hostan igen. Klev upp och satte på kaffe för att sedan tvinga in mig på toa. Puff så var jag vit i hela huvudet och spyfärdig. Ska man ha allt på en gång så är det ju bra. Efter två panodil och lite kaffe kändes det bättre. Har suttit i soffan sedan dess med tv:n på. MTV & ZTV håller mig sällskap.

Magen pratar med mig så nu ska jag försöka få i mig lite glass. Jag tror inte det blir några problem. Glass går alltid ner.

Max ligger i lilla soffan och sover. Mitt lilla busfrö. Igår kom han t.o.m och la sig mellan mina ben och sov en stund. Det händer aldrig. Så varje gång han vill vara hos mig blir jag glad.

Oink! Var är mitt humör? Trots bra musik på tv och god glass känns det sådär.
Jag ska spela lite farmville och fördriva tiden.

Linda - ehtela.com

åh vad gott med glass! Ska nog ta en vända till frysen jag med :) Hehe.

2009-09-06 @ 10:52:20
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0