The music is like crack for a girl in jeans

Max klättrar på mina axlar och ska kolla ut genom fönstret. Han sitter och nosar mig i örat. Ibland är han sådär gosig som bara Max är. På hans sätt. Han har mjuka sidor också.

Sitter med mitt kaffe och lyssnar på lite musik. Väntar på Madde. Vi ska på personalmöte klockan 9 och sedan blir det ner på stan och bara slappa. Sitta på något fik och dricka kaffe och snacka massa strunt. Tycker jag är himla fint. Att bara sitta och titta på folk på stan. Se deras ansiktsuttryck. Hur dem klär sig. Hur dem bär upp sig själva.

Imorgon ska jag åter igen upp tidigt för en ny inventering. Denna gången hos  min gamla chef i hans nya butik. Jag önskar faktiskt att han stannade kvar hos oss lite längre än bara ett år. Eller alltså, ja jag saknar allt det roliga som hände när han jobbade hos oss. 

Klockan 14.oo ska jag klippa mig, men jag vet inte hur. Vill ha de lite annorlunda, men samtidigt inte. Alltså .. lugg, sne lugg eller ingen lugg? Jag har svårt att välja. Klippa upp, men inte för kort. Mitt hår är liksom det finaste på mig och håret säger så mycket om vem du är. Blir håret fel blir jag fel. Och jag vill inte ångra något som inte går att ändra.

Hur har ni det idag sötaste bloggtjejer/killar?

Förresten .. har ni några bra låttips att ge mig så häv in dem.
Känner för lite nytt i telefonen att ha med mig på mina promenader.


mamma

Låter bra att det gick bra i går.

Så kul att få klippa sig, undrar när jag kommer att kunna göra det (9 månader sen sist). Pengarna räcker ju inte till vare sig klippning eller vaccination för Quila som väl är de två mest akuta sakerna!

Puss och kram

2009-09-01 @ 12:57:00
Emma

Det är alltid lika svårt att veta hur man ska klippa sig. Jag tror det blev superfint :)

Kram

2009-09-08 @ 19:17:50
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0