I wanna do bad things with you

Har du svamp i underlivet? Eller du är bara sugen på en god svampstuvning? Vad är det för reklam på radio? Dem är fan helt sjuka, men roliga för mig. Reklamen till Hollywoodfruar är med riktigt fin. Eller nej, den är faktiskt bara dum. Den visar hur korkade vissa människor är, haha.

Det var faktiskt en bra dag på jobb idag. Jätte många trevliga och snälla kunder som fick mig både att skratta och bli generad. Jag är inte så himla bra på det här med komplimanger. Fast idag tog jag dem till mig och dem gjorde mig riktigt glad. Det är sådant som får en att växa 10 meter.

Ikväll är det True Blood and I love it. Jag älskar introt. Oh my vad bra den låten är. Kanske ska byta ringsignal? Yay

Imorgon är det torsdag, DR och jag är ledig. Wuhu vad fint det är. Jag ska desvärre jobba hela helgen, men det klarar jag väl?

Jace Everett - Bad Things


mamma

Chris Isaak har oxå gjort en låt som heter Bad Thing. :-) Men Jace Everetts är bättre...

http://www.youtube.com/watch?v=a7a35GnfPTc

2009-09-10 @ 19:53:57

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0