We can runaway

Vi var inom IKEA igår innan vi skulle på bio. Blev en liten runda. Jag var mest ute efter dofljusen ^^ och kaffe glas, men dem var slut. Såklart! Fast jag fick med mig mina ljus & en sådan sak till min laptop, haha. Skit bra blev det. Efter IKEA tog vi cheeseburgare & pommes. Yum!

Vi såg The Ugly Truth och den kan jag rekomendera. Filmen blev aldrig tråkig och man skrattade väldigt mycket. En riktigt bra film. Dessutom är Gerard Butler & Katherine Heigl två underbara skådespelare som verkligen passade in i sina rollfigurer. Sanna gillar! Tumme upp :)

mamma

Hade nog varit lättare om du letat doftljus... ;-)

Jaha så du är ute och har roligt du! Taskigt när jag får sitta och njuta av röran utanför helt ensam.



Puss och kram hjärtat <3

2009-09-30 @ 08:48:28
Emma

Mysigt med ljus till vintern :)

Kram

2009-10-01 @ 20:21:30
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0