You wanna rock this party with me

Jovisst. Då var man förkyld igen. Himla härligt. Känner mig så himla läcker och bra på alla sätt och vis. Tummen upp!

Jag somnade kvickt igår för er som vill veta, haha. Jag kom dessutom upp som jag skulle. Fast jag fick sätta klockan på o4:3o ist eftersom jag blev hämtad o5:o5. Det var kul att komma upp till Helsingborg och träffa Lasse & Magnus. Jag fick nog den avdelning som tog längst tid (efter Bårebo väggen). El tillbehör, glödlampor & dammsugarpåsar samt batterier. Jag hade turen att slippa räkna allt själv xD Det var bara för mig att gå och blippa av ^^ Snabbt & lätt.

Redan runt halv 9 var vi klara och kunde köra hem. Fast hem kom jag inte utan jag blev kvar på jobb. Fick hoppa in och jobba till 16 och efter middagen kände jag verkligen hur trött och hängig jag var. Såklart började den fula febern smyga sig fram, men söta Renneth räddade mig med en stoooor jefla Panodil. Hade jag inte vetat så skulle jag tro att det var en sådan man skulle plugga upp i a:et, hahaha.

Ikväll sitter jag med vaniljte, musik & väntar på att klockan ska bli 22.oo. Nytt avsnitt av True Blood och även om jag skulle vilja slänga mig i sängen och sova redan nu så vill jag hålla mig vaken.

Pakito – You Wanna Rock


ROXY

snygging, och krya på dig :*

2009-09-02 @ 22:40:10
URL: http://legoliv.blogg.se/
Linda - ehtela.com

usch för förkylning! jag känner att det är en sådan som håller på att bryta ut i min kropp också, så jag ska nog köpa lite hälsokost-grejer och hoppas att jag kan mota bort den!

2009-09-05 @ 08:34:22
URL: http://www.ehtela.com
Emma

Inte kul att vara sjuk, hoppas du blivit frisk nu :) Kram

2009-09-09 @ 20:40:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0