En mycket trevlig "bild"kväll



Det blev en hel kväll med mamma, Ralf & Ann igår. De andra två försvann och när vi väl möttes upp igen så splittrades vi lika fort igen. Inte lika roligt, men inget att göra åt. Vi hade trevligt i alla fall och jag fick se Niklas Strömsted och Dan Hylander. Eftersom jag inte hade planerat att åka in på festivalen så visste jag inte att Timo Räisänen spelade igår. Lite osis att man missade det faktiskt. Det skulle ju varit kul att höra & se honom live. Fast jag hänger inget läpp för jag fick ris & vårrullar.

Väntar på mat och fick ett enormt sug efter sill & potatis idag. Om det har med graviditeten att göra eller bara att jag behöver få i mig omega 3 vet jag inte, men nu ska mitt sug bli stillat.

mamma

Fan vad söt du är bredvid mig din blekfis... morr

2010-08-03 @ 07:53:10

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0