It's a small crime and I've got no excuse



Åkpåse & väska från Ellos som vi klickat hem. Väskan tänkte vi ha som skötväska. Inte många cm som skiljer den från en "riktig" skötväska + att denna är mycket snyggare ;D Eller hur?

Snart dax att bege sig till jobb. Mår hemskt illa idag och har uppstötningar nästan hela tiden. Räligt ska jag be att få tala om. Det är tur jag jobbar med fina tjejer ikväll. För annars vet jag inte ..
Damien Rice – 9 Crimes

sandra

jag har också tänkt köpa en "vanlig" väska att ha som skötväska. jag har inte riktigt förstått vad skillnaden är? dessutom är det lättare att hitta en vanlig väska som man faktiskt tycker är fin också. :)

2010-08-10 @ 12:59:29
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
mamma

Hur viker du ut sidan på väskan? Eller det är bara en väska att bära skötsakerna i? Jag blev bara lite konfunderad av att du pratat om en skötväska. ;-)

Love u sweetheart!

2010-08-10 @ 14:13:06

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0