Jag trodde det skulle vara en trevlig upplevelse



Jag var tvungen att få luft så jag tog mit ut en liten runda vilket bara gjorde allt ännu värre. Ska det kännas såhär? Jag önskar att det inte gjorde så ont. Det är bäst att ligga ner, då känns det nästan inte alls. Fast vad har jag för val?

Nu vill X ha vårrullar (vegetariska såklart) och sötsur sås. Bara att lyda.

sandra

det låter ju inget vidare. :( hoppas att det känns bättre snart!

(fast vårrullar med sötsur sås är faktiskt inte helt fel.)

2010-08-15 @ 20:39:15
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Åsa

gums, jag säger det igen. Det är djurplågeri mot mäsnkligheten att vara gravid o föda barn =( Framför allt första gången o man inte har nåt o jämföra med. var rädd om dig bara. Massa kramar =)

2010-08-16 @ 14:56:52

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0