Mår jag bra? Så fan heller.

Att det ska behöva vara så jävla jobbigt .. Jag orkar fanimej inte. Det är nästan mer påfrestande för mig psykist än fysikst.

Det är fan inte meningen att man ska behöva må så äckligt dåligt.
Och det är ännu bättre att vissa faktorer kunde undvikits men såklart gör dem det inte.
Det är väl tur att jag inte vet bäst själv utan att andra ska veta åt mig och göra mina beslut.

Är det såhär det är att gå in i väggen? Eller jag bara har ett sammanbrott?
Är jag arg? Mycket. Är jag irriterad? Så in i helvete. Mår jag bra? Så fan heller.

Jag hade behövt fredag nu eller imorgon gärna. Prata och få hjälp om hur jag ska göra.

Annie

Finns här, dag som natt! <3

2010-08-04 @ 19:42:49
URL: http://litenolivet.blogg.se/
Ann-Sofie

Det är extra jobbigt att vara igång och ha stor mage samtidigt. Du är stark som orkar stå upp och vara igång så mycket som du är.

Du har inte järnbrist? Fick jag som gravid och det var jobbigt. Jag orkade noll.



Ta hand om dig :)

2010-08-06 @ 19:51:21
URL: http://umpabumpa.webblogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0