To do list


foto: weheartit.com

Bilden säger allt. Det är ungefär så jag ska ha det nu. Äntligen är det semester för mig. Jag kan inte med ord berätta vad jag känner. Det liksom bubblar av glädje inom mig. Eller ja justé, det är kanske X som är lika glad som jag av sovmorgon och dagar att kunna göra inget eller allt.

Det blir sängen redan nu för inatt fick jag inte många timmars sömn. Det känns i kroppen och i mitt huvud. Mina ögon är svullna och jag är helt matt.

sandra

join the club, sådär ser mina dagar också ut nuförtiden. minus kattkramandet, tråkigt nog. jag hade gärna haft en katt att krama. men jag trivs faktiskt rätt bra med att göra ingenting, det känns nästan rentav vemodigt att livet kommer att bli tusen gånger mer hektiskt inom en månad, haha!

2010-08-29 @ 21:13:49
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0