Mini Villaboy


Min pappa är Aston Villa fan. Jag blev infödd i det och har nu på senare år (låter som om jag vore jäääätte gammal) börjat att gilla det mer på egen hand också. Malcom är nya generationen och såklart ska han också in i den här bubblan, hehe. Min lillebror gillar inte alls sport så vi får hoppas att Malcom spelar boll med morfar när han blir större.

Det är hemskt mycket snö här nu igen. Blä! Hade hoppats att det kom till julafton och that's it ungefär. Får hoppas att vägarna är OK så vi kommer fram. Blir en hel dag med mormor, bonus morfar & gamla mormor/morfar. Peter ska på julbord med jobb så han får inte följa med, hehe.

Emma

Vilken tuffing! :d



Haha ja men 13-14kg är way to much kvar av graviditetskilona. Särskilt med tanke på att jag inte direkt var smal innan heller.

Gick upp mycket i vikt ett tag och ahde precis gått ner rätt mycket är jag blev gravid. Då är det inte så nice! MEN som du säger, vi är morsor så jag orkar inte bry mig så värst mycket även om det känns att inte kunna ha några kläder alls i princip ;P min fina vinterjacka jag köpte förra året är 20cm för liten i midjan, haha. MY GOD liksom!

Äh, nu ska jag njuta av att verkligen kunna svulla den här julen! Man ska ju inte börja träna förrän efter återbesöket ändå och mitt återbesök lär ju bli efter nyår :)



Ha ni några trevliga planer för jul o nyår?

2010-12-17 @ 13:24:21
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0