Önskar jag kunde träffa er oftare


Om 2 dagar är det julafton och jag vill bara ha allt överstökat. Det är nog för att vi ska vara iväg varje dag, men självklart ska det bli fint att få umgås med familjen. Finast är att få träffa mormor & morfar. Det är så fint att se Malcom i mormor eller morfars famn. Jag blir tårögd bara jag tänker på dem. Jag önskar jag kunde få träffa dem oftare.

Idag har vi myst inne. Vem vill vara ute i -20? Nej tack, vi gick ut när det var -5 ^^ Blev fika hos farmor och sedan tog vi den sedvanliga promenaden hem till mamma för en snabbvisit. Nu har jag duschat och hör en kille börja bli hungrig. Är bara att lyda order, haha.

anna

den här julen ska vi inte åka runt så mkt. det blir firande i vårt hus och sen inga mer släktmiddagar. ska bli så himla skönt att bara ta det lugnt :)

2010-12-23 @ 06:58:16
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0