katastrofalt irriterande

Både blogg.se & bloglovin' är fucked up ikväll. Kan inte ladda upp foto och det segar något katastrofalt. Underhåll på G IGEN eller? Känns som om jag kommer byta blogg om detta fortsätter. Mycket tråkigt. Förresten så ska bilderna under egentligen vara över. Det var tanken när jag började skriva detta inlägg, men som vanligt kunde jag inte centrera bilderna utan att behöva ha allt centrerat. Inte snyggt. Gillas ej detta! Mycket dåligt ..

Bilderna UNDER är ifrån Svenska Hus kontor här i stan. Jag skulle kunna bli en såndär fastigehtstant bara för att få jobba i byggnaden. Underbart vacker. Det finns sådana lägenheter i stan, MEN dem kostar .. mer än jag någonsin kommer tjäna. Om jag inte börjar med politik eller något sånt. Då tjänar man miljoner på att prata strunt och sådana saker. Det kanske man hade klarat? Haha ^^


Madde

Hoppas jag med att det är på fredag...Klart, du får jätte gärna följa med jue :)

hahaha....ja,dom höll sig borta som tur var ;) Pussen

2010-02-01 @ 22:15:28
URL: http://cutiefejs.blogg.se/
JENNY VENNBERG

Tack ! :)

Hmm, jag tror jag hittade den på dollarstore faktiskt ! :)

2010-02-02 @ 11:54:06
URL: http://www.jpic.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0