lets grow old togheter and die at the same time



Amatörfotografen har varit igång. Inte ens en amatörfotograf kan jag kalla mig, ha. Dessutom är bilderna tagna med min mobil. Fast visst är dem liiiiite bra? Jag gillar dem. Värmeljus också.

Efter jobb fikade jag hos farmor med pappa. Lillebror kom också förbi. Mycket trevligt. Jag saknar min lillebror och jag tycker inte om att han blivit så stor. Lillebror är ju lillebror. Han som storasyster varit så stolt över. Han må vara något huvud längre än mig och något skäggigare, men han förblir alltid den minsta som jag gärna vill skydda från allt farligt.

- > Här såg jag mycket fina converse. Ett par lila hade inte varit fel? Mmm, me like.

White Lies – To Lose My Life

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Bilderna var ju fina ju! :)



svar ja jag älskar också converse men har fortfarande inte bestämt mig om det är hiss eller diss på domdära :D haha. Man kanske måste beställa sig ett par och se dom irl ?

2010-02-03 @ 19:20:05
URL: http://saos.blogg.se/
Martina

Gud, folk växer upp och blir stora så fort!

2010-02-03 @ 22:14:44
URL: http://mistermartina.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0